U gaat als ICT-dienstverlener uw klanten een extra service bieden in de vorm van een Service Level Agreement (SLA)?

Wij kunnen deze op maat voor u opstellen of een review uitvoeren!



Welke afspraken in een SLA?

  • Rangorde documenten
  • Beschikbaarheid
  • Onderhoud
  • Oplossen storingen
  • Garanties
  • Compensatieregeling

Waar staat ITS LEGAL voor?

  • Deskundig advies.
  • Specialist ICT-recht.
  • Betaalbare tarieven.
  • Snelle oplevering.
  • Engels en Nederlands.

  Werkwijze van ITS LEGAL 

  • Gratis intake.
  • Offerte op maat.
  • Concept 7 werkdagen.
  • Feedbackronde.
  • Definitieve versie.

Review klant

"ITS LEGAL heeft ons geholpen bij het opstellen van onze SLA. Eenvoudig benaderbaar, duidelijk in verwoording en niet achteraf een onverwachte factuur. Wat ons betreft verdient ITS LEGAL een absolute aanbeveling".

  • Daan Boekhoorn - Directeur Converseon

Wat is een Service Level Agreement (SLA)?

Een SLA wordt in de ICT-wereld gebruikt door softwareleveranciers om met klanten af te spreken waaraan de dienst minimaal moet voldoen. Dit wordt bijvoorbeeld vaak gedaan bij SaaS software die op basis van cloudcomputing wordt aangeboden. De SLA bevat een aantal garanties waarvan de leverancier belooft deze na te komen. Deze garanties worden ook wel key performance indicators genoemd (KPI's) Indien deze KPI's niet gehaald worden, bevat de SLA vaak een compensatieregeling voor de klant. Het is daarom belangrijk bij het opstellen van een SLA dat er realistische KPI's worden opgenomen.

Gebruik geen voorbeelden of templates bij een SLA.

Laat deze door ITS LEGAL op maat opstellen!


Voorbeeld Service Level Agreement (SLA)

Jarenlange ervaring op het gebied van het ICT-recht

ITS LEGAL is gespecialiseerd in het herkennen van juridische risico's voor ICT-bedrijven en staat deze partijen bij met het geven van praktisch juridisch advies, het opstellen van de benodigde juridische documenten en het bijstaan bij juridische onderhandelingen. Wij hebben onder andere ervaring met onderhandelingen namens software leveranciers met grote internationale bedrijven en het beoordelen van juridische (inkoop) voorwaarden die worden gehanteerd door de wederpartij. ITS LEGAL heeft kennis van privacy, ICT-contracten, software, technologie en de cloud. 

Voordelen van ITS LEGAL

Scherpe tarieven: wij bieden onze diensten aan in de vorm van fixed prices, knipkaarten (urenbundels) en abonnementen waarbij we een maximaal uurtarief van €100 exclusief btw hanteren.

Praktisch: juridische adviezen waar u echt wat aan heeft en die niet vol staan met juridisch jargon en op maat opgestelde overeenkomsten en documenten die zijn toegeschreven naar de toepasselijke casus.

Flexibel: we gaan een flexibele samenwerking met u aan. ITS LEGAL gaat direct voor u aan de slag en levert zo snel mogelijk de werkzaamheden bij u op.


Neem direct contact op voor een gratis intake!

Laat hier uw gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met u op!

Uw persoonsgegevens gebruiken wij alleen voor het gevraagde contact. Raadpleeg de privacyverklaring voor meer informatie.