Service Level Agreement (SLA)

In een SLA wordt door de leverancier vastgelegd welke kwaliteit van dienstverlening er geleverd wordt. De bedoeling van een SLA is dat het voor de afnemer duidelijk is wanneer de leverancier een wanprestatie levert. ITS LEGAL kan een op een maat gemaakte SLA voor u opstellen.


Aandachtspunten bij een Service Level Agreement

Het is bij een SLA belangrijk om op te nemen dat de SLA in rangorde voorgaat op de "normale" overeenkomst die is gesloten met de afnemer aangezien er aanvullende en specifieke afspraken worden gemaakt. Daarnaast moet de SLA afspraken bevatten over de beschikbaarheid van de dienst, hoe het onderhoud is geregeld, hoe storingen worden opgelost en hoe snel de leverancier reageert op verzoeken van de afnemer. Daarnaast zal de SLA ook bepaalde garanties moeten bevatten die de leverancier garandeert na te komen.


Meer weten over de Service Level Agreement?


Service Level Agreement SLA KPI Beschikbaarheid Onderhoud Support Garantie

Werkwijze

ITS LEGAL hanteert de volgende werkwijze:

  • Na het eerste contact wordt er een belafspraak of een videocall gemaakt waarbij het juridische vraagstuk met de klant wordt besproken.
  • ITS LEGAL stuurt een op maat gemaakte offerte naar de klant.
  • Indien de klant akkoord heeft gegeven, gaat ITS LEGAL aan de slag. 
  • Voor het opstellen van een contract wordt een termijn van één tot twee weken gehanteerd.
  • Bij het opstellen van een contract 1 feedbackronde inbegrepen.

Kosten

De kosten voor het opstellen van een SLA komen neer op een vast bedrag van €900.

 

*de genoemde prijzen zijn exclusief 21% btw.


Service Level Agreement laten opstellen? Neem dan direct contact op!